luni, 11 februarie 2008

Marii creatori de moda si porcariile lor

Unul din motivele pentru care am creat acest blog este sa ma mai aduc uneori cu picioarele pe pamant, cand viata mi se pare anosta. Poate o sa functioneze si la voi, citind si vazand cele ce urmeaza.
Asadar, bantuind pe site-uri de vanzari online, l-am descoperit (de fapt, mi l-a semnalat o prietena) pe asta: http://www.styledrops.com/
La "raionul" de posete, am dat peste niste porcarii sinistre, pentru care unele snoabe poate chiar platesc sumele alea indecente, doar ca sa se poata mandri manelistic in fata prietenelor ... "vaaai, fataa, e de la pradaaa!!!"

Iata cateva exemple:
Prada

































Gucci





Dolce&Gabbana




Ma rog, exemplele ar putea continua. Tineti cont ca cea mai ieftina dintre cele expuse depaseste 550 de dolari, iar cea mai scumpa 2000. E adevarat ca sunt preturi de SUA, dar pretul in sine nu merita platit nici daca ar fi vandute pentru un eveniment de binefacere. Acesti "mari creatori" ar face bine sa isi mai vada lungul nasului.

Niciun comentariu: