miercuri, 24 decembrie 2008

Ce am făcut din ce trebuia să fac 2

Din fulgi de nea nu am făcut niciunul. Nici înger 2 nu a avut parte de realizare, dar cu înger 1 treaba stă altfel, chiar dacă nu am respectat culorile originale şi chiar dacă nu i-am pus fundiţă la piept:

Clopoţel 2 nu a avut nici el o soartă bună, după cum nici clopoţel 1 nu a avut. Sărim vreo două poziţii din listă şi ajungem la ornamente de crăciun 2, din care am încercat doi îngeraşi:

Din ornamente de craciun n-am făcut nici unul şi nici nu voi mai face anul ăsta. Am făcut, în schimb, un grup de trei clopoţei de aici, precum şi fulgul ăsta de nea, căruia nu i-am făcut poză încă.

După ce fac bradul, o să vă arăt şi fulgii de nea pe care i-am mai făcut şi cărora nu le-am făcut încă poză.
CRACIUN FERICIT tuturor!

Niciun comentariu: