marți, 23 decembrie 2008

Ce am făcut din ce trebuia să fac 1

Zilele astea din preajma Crăciunului m-a apucat febra croşetatului. Din lista din dreapta, intitulată "Ce va trebui să fac", m-am decis să "şterg câteva obligaţii", aşa că iată ce a ieşit, în ordinea din listă, de sus în jos:
- dintre cele cinci ornamente de pe pagina ornamente de craciun 3
clopoţelul, a cărui schemă am înţeles-o iniţial greşit şi a ieşit asa ceva (deocamdată fotografiile sunt din faza de apretare şi uscare a obiectelor):

după care l-am mai făcut o dată, corect şi a ieşit ceva mai mare şi mai aerisit:

îngeraşul, pe care l-am mai lungit un pic, ca să-l fac vârf de brad. după ce l-am spălat şi apretat, l-am întins pe un tub de cremă peste care am pus o pungă de plastic şi l-am atârnat cu un cârlig de sfoara de uscat rufe:

- clopoţelul de la clopoţel 3 mi-a dat bătăi de cap, pentru că la început mi s-a părut că iese prea mălăieţ, prea lălâu şi era cât pe ce să-l las baltă:

dar până la urmă l-am făcut, vrând să văd ce iese. N-a ieşit el cine ştie ce, dar sper să arate bine în brad:

Continuarea în postul următor.

Niciun comentariu: