duminică, 22 noiembrie 2009

Caciuli

Am vazut ca multe dintre voi ajung pe blogul asta cautand "caciuli". Azi am dat din intamplare peste aceste caciuli, care din pacate nu au si o schema. Nu sunt foarte greu de facut, asa ca cele mai experimentate dintre voi poate ca vor sti sa le faca.
Iata cateva care mi-au placut foarte mult:
Am constatat cu placere ca moda in materie de caciuli revine, pentru ca urmatorul model se purta acum vreo 20 de ani. Imi facusem si eu una pe atunci si-mi amintesc ca nu a fost greu de facut. Modelul asta mai are avantajul ca putem valorifica resturi de fire din care nu ne-ar fi ajuns sa facem altceva:
Cea de care sunt indragostita si careia nu prea poti sa-i spui caciula este asta:
Variatiuni ale celui de-al doilea model din aceasta postare:
Ceva ce a fost foarte la moda anul trecut, cu o mica inovatie (funda prinsa cu dichis pe dreapta):
Si ceva ce n-as purta nici picurata cu ceara (daca nu esti deosebit de frumoasa, caciulile urmatoare vor soca privitorii, sunt sigura):
Daca mergeti la munte sau daca sunteti genul sport/funky, ruseasca asta este foarte frumoasa:
Si daca nu obisnuiti sa purtati caciuli, dar aveti zile cand va ingheata urechile, v-ar prinde bine bentita urmatoare, combinata cu manusile din acelasi material:
Sper ca v-am fost de un oarecare folos celor ce vreti sa va faceti singure ceva de acoperit capul.

Niciun comentariu: