joi, 29 iulie 2010

Transformarea unui tricou

Am avut un tricou negru care nu mi-a plăcut prea mult, pentru că era prea larg. Zilele trecute mi-a dat prin cap sa îi fac niște transformări. Am intrat în mercerie și mi-am comandat mai multe, printre care o aplicație pentru decolteu, cu care am înlocuit gulerul tricoului:După ce am prins aplicația cu bolduri, am cusut-o pe margini cu acul:
Când totul era prins la locul lui, am decupat materialul foarte aproape de cusătură și acum arată mult mai bine decât înainte:
Cu dantela comandată tot acolo am înlocuit mânecile, operațiune destul de simplă, pentru că înainte am mai strâmtat un pic pe margini tricoul, așa ca fanta pentru mânecă a rămas perfect dreaptă. Dantela am cusut-o tot cu acul. Mi-a mai rămas doar o mânecă de făcut, dar mai amân un pic marele final :)
Ce ziceți, a meritat efortul?

Niciun comentariu: