vineri, 5 noiembrie 2010

Cand hainele raman mici :)

Am primit pe mail, de la ePatternsCentral, acest model de jachetă pentru copiluţi şi imediat m-am gândit că ar putea fi o idee de exploatat.
Probabil vi s-a întamplat şi vouă să spălaţi la o temperatură mare o jachetă de lână. Stiţi rezultatul, se strânge şi se micşorează cu câteva numere. Ei bine, cu puţin efort ar putea fi recuperată chiar în acest mod ingenios.
La fel, cred că ideea asta se poate aplica şi atunci când o jachetă i-a rămas mică fiului sau fiicei.

2 comentarii:

Vasi Dubreu spunea...

eee,Cristina,unde erai tu asta iarna ,cand am cautat in toate partile pe cineva care sa ma invete sa tricotez sosetele perfecte.Am invatat intr-un final,dar a trebuit sa stric de vreo 4 ori pana mi-au iesit ca la carte.Ma refer la sosete tricotate cu 5 andrele.Dar astept sa vina iarna,cand nu mai lucram in gradina si te voi stresa cu tricotajele sau crosetatul.Acum lucrez la un goblen la comanda (trebuie sa-l termin).Mai vorbim.

cristina spunea...

sosete n-am lucrat decat acum 20 de ani si nu prea mi-a placut, dar la alte proiecte te ajut cu placere.