duminică, 27 februarie 2011

Berete croşetate

Am descoperit zilele trecute o sursă de aţe de tricotat/croşetat care pur şi simplu m-a fascinat. Este vorba de magazinul Cristinei (Kristashop), care are nişte aţe demenţiale, la preţuri decente. Ea are site si pe okazii.ro, dar acolo sunt poze mai puţine. Am comandat câte în lună şi în stele de la ea, mi le-a livrat prompt şi m-am apucat de lucru.
Din 200 g de mohair am făcut două berete jamaicane şi o beretă de copiluţi.






Materialul se comportă extrem de bine la spălat, nu se lasă şi nici nu se strânge, dacă e spălat la temperatură joasă.
Singura problemă este că, fiind pufos, se croşetează greu, adică nu e chiar atât de plăcut la croşetat. La tricotat însă e un vis.
Data viitoare o să vă arăt şi ce am tricotat din altă culoare de mohair, tot de la Krista.

Niciun comentariu: