duminică, 27 februarie 2011

Utile ...

M-am gândit să vă arăt câte ceva, poate veţi găsi că vă foloseşte şi vouă. Am găsit o modalitate de reciclare a pet-urilor. Noi bem multă apă minerală, pentru că în apa ce o avem din puţ nu am încredere, are nitraţi. Inainte turteam sticlele, umpleam un sac şi le dădeam la gunoi. Acum m-am gândit să le tai şi să le folosesc la plantat răsaduri în ele. Capetele rămase le pun unul în altul şi ...
... le bag în sacul care a rămas de la mâncarea câinelui.Apoi, am găsit la OBI un compostor. Costă vreo 150 lei şi abia aştept să se topească zăpada (azi a nins cu soare ...) ca să-l montez. Cei de la magazin n-au ştiut să-mi spună dacă plasticul din care e făcut rezistă şi la ger, dar eu sper să reziste.


La Hornbach am găsit acest "preşuleţ" dintr-un fel de polistiren moale, pe care pot să mă sprijin când o să am de lucru în grădină.


Pentru fetele care fac lucru de mână, iată o idee pentru resturile de fire de prin casă. Dacă aveţi multe resturi cu care nu ştiţi ce să faceţi, vă puteţi împleti o bluză de stat prin casă. Va înveseli atmosfera. Pont 1: faceţi mâneci trei sferturi, ca să nu fiţi nevoite să le suflecaţi când spălaţi. Pont 2: aici găsiţi un generator de combinaţii de culori.

3 comentarii:

ba_laura spunea...

compostor dintr-asta am si eu.
fii linistita, e rezistent la ger!
cand e prea plin, cu mult compost deja "copt" cam are tendinta de a se dejghioca, adica se desface din incheieturi, dar asta este deja o alta poveste...

cristina spunea...

a, da? la asta nu m-am gandit. daca îl leg de jur împrejur oare rezistă mai bine?

balaurdegradina spunea...

da. pana la urma asta am facut si eu.
dar nici daca se "dejghioaca" nu-i chiar asa o tragedie, ca nu se rupe (cel putin al meu nu s-a rupt), ci -pur si simplu- trebuie sa-l asamblezi din nou.