joi, 15 decembrie 2011

Picturi miniaturale

Cineva face aceste minunatii din pasiune. Ca orice artist, nu se pricepe la marketing. Nu stie sa isi faca vanzare, asa ca traieste la limita saraciei. Cand am vazut tablouasele astea, m-am entuziasmat atat de tare, incat mi-am comandat cate unul din fiecare. O bucata costa doar 35 de lei, gata inramat. Vi le arat si voua, poate vreti si voi. Sunt atat de frumoase, incat nu pot sa cred ca nu s-a auzit inca de pictorita asta.
Iata tablouasele puse pe o coala A4, ca sa va puteti face o idee despre marimea lor:




Si fiecare dintre modele, surprinse de mine mai mult sau mai putin bine. In realitate sunt mult mai frumoase.
Liliac:

Floarea soarelui:

Galbenele in vas transparent:

Albastrele:

Garoafe:


Bujori:


2 comentarii:

Elena Valentina spunea...

Sunt frumoase si asa. Daca ai face un blog cu ele cu cate un tablou pe fiecare articol la care sa scrii pretul sau sa lasi citorii sa negocieze pretul. Stiu ca nu sunt ale tale, dar daca o cunosti personal pe pictorita ii poti propune lucrul acesta. Astept blogul sa pot sa il adaug in adresele de pe blogul meu.

cristina spunea...

Nuuu, n-o cunosc personal si oricum, i-ar fi greu sa am un al treilea blog. Daca mai intru in posesia vreunui tablouas, il pozez si il postez. Pretul am inteles ca e in jur de 40 de lei, parca ...