miercuri, 6 martie 2013

Cine-a zis ca nu mai vine?

Ma plangeam pe celalat blog al meu ca la mine in sat primavara se lasa indelung asteptata.  Nu ca n-ar fi asa, dar uite ca si-a aruncat si catre noi buzduganul si presimt ca va veni cu tot alaiul cat de curand.

 Narcise si zambile, care ma uimesc cat sunt de tenace, dat fiind ca nu am apucat sa le scot bulbii in nici un an.
 Macrisul, o planta pusa din seminte de la plic in 2010 si care iese an de an, bogat, verde si plin de vitamine.




Garofitele chinezesti, pe care le ador. Cand o sa imi amenajez gradina in forma ei finala, o s-o umplu de garofitele astea.




Crocusii pusi in 2011, care anul trecut m-au surprins iesind si inflorind, caci uitasem de ei.




 Patrunjelul - o planta foarte determinata sa cucereasca gradina, daca si-a facut loc si intr-o crapatura din allea de beton ...



 Liliacul, care sper sa nu se resimta dupa inflorirea din toamna.


 Acestea trei sunt plantutele cumparate de la plant-shop. Vreau sa vad daca au supravietuit peste iarna. Unele nu mi-au mai trait nici macar in casa.

Lalele si alt soi de narcise.
































Asadar, primavara e aproape si o astept cu mare nerabdare.

8 comentarii:

Mihaela Dămăceanu spunea...

Când vor înflori ele, ce o să te mai invidiez eu pe tine. Duminică frumoasă, de primăvara!

...tiktakro... spunea...

Vei avea o gradina superba !! abia astept sa o vad in plina floare :). Eu la capitolul flori sunt cam ..."slaba", cel mai mult imi plac florile de rosii :D :))

cristina spunea...

mihaela, nu prea e meritul meu, asa le-am gasit puse de fostii proprietari.

tiktakro, de rosii? :)) (la inceput citisem doar rosii) sunt si ele frumoase, dar tie de ce ti se par asa speciale?

ghemulet spunea...

Intr-adevar vine primavara rabdatoare si plina de viata

cristina spunea...

ghemulet, sa speram ca vine si rezista si nu se-ntoarce iarna.

simf spunea...

postul atu e pus pe 6 martie, miercuri. te-ai intors din viitor?:)

cristina spunea...

simona, apucasem sa-l public si dupa aia m-am razgandit, dar n-am stiut cum sa-l mai retrag "de pe piata". degeaba l-am trimis in viitor, nu stie d-astea.

Carmen spunea...

mi-am amintit de macris citind aici la tine, si-l pun pe lista sa-l procur iara de la prieteni sa-l sadesc in stratul meu cu ierburi