marți, 19 martie 2013

Crocusii si evolutia lor

Pe 10 martie va aratam aici crocusii galbeni care anuntau venirea primaverii. Nu mica mi-a fost surpriza cand, peste doua zile, am constatat ca cei mov si cei albi nu numai ca nu disparusera, cum m-am temut, dar devenisera si mai frumosi decat ii stiam. Pe cei de anul trecut ii puteti revedea in postarea asta. Pe cei de anul asta iata-i:


Oare sa ii scot din pamant dupa ce se vor ofili? As vrea sa-i mai pun si in alte parti ale gradinii, dar ma tem sa nu le stanjenesc evolutia.

6 comentarii:

Mihaela Dămăceanu spunea...

Bag eu bine de samă că nu mă prea pricep la grădinărit. Doar la admirat florile. Dar eu oare, de ce le ştiam pe astea ca numindu-se brânduşe? Sunt tare gingaşe şi îmi plac foarte mult. Am fotografiat şi eu vreo două din Parcul 23, dar mi-au ieşit nişte poze groaznic de proaste.

Dani P. spunea...

Sa ii pui in locuri unde nu uzi des, ca sa nu-i pierzi. Prea multa apa face bulbii sa putrezeasca ... Minunati !

cristina spunea...

Mihaela, le zice si branduse, numai ca eu pe branduse le stiam mai inalte si inflorind toamna.

Dani, merci de sfat!

Carmen spunea...

foarte frumosi! Am pus si eu in toamna bulbi si mi-or iesit. Am avut o punga cu 100 de bucati, bag de seama ca numai 2 din ele is mov, restul galbene dar faine-s si asa :)
Cateva (vreo 30) le-am pus in niste ghiveciuri ca nu mai stiampe unde sa le pun. Cand s-or usca florile o sa le scot, o sa le las sa se usuce si la toamna o sa le pun altundeva in pamant.

ghemulet spunea...

Movi si galbeni am si eu insa albi nu..Sunt tare gingasi

Mihaela spunea...

Au fost (si daca au supravietuit zapezii mai sunt) foarte frumosi, indiferent de culoare. :)