duminică, 17 martie 2013

Zambilele si evolutia lor

Pentru ca n-am apucat sa raspund fetelor in postarea anterioara, cand ma miram eu ce repede cresc si infloresc zambilele, o sa va arat cam in ce stadiu au ajuns ele acum. Bulbii, repet, i-am primit de la Bakker, impreuna cu altii. I-am pus intr-un singur ghiveci. Primele au inflorit niste narcise galbene micute, apoi doua dintre zambile, una roz si una mov, iar astazi a inflorit o zambila alba si una sta sa se deschida si ea. Pe langa ele a iesit si o anemona.
Asa arata ghiveciul meu pe 13 martie:
Pe 15, zambila mov s-a rasturnat sub greutatea sevei. Intre ea si cea roz se vede cum se iteste o alta:
Pe 17 martie:


Si se mai pregateste o grasa sa iasa:
Si anemona, pe care abia o astept:
Asa ca Dana, da, mi-au umplut veranda cu un miros suav, care ma intampina cand vin acasa. Mihaela, nici nu am incercat pana acum sa cresc zambile in casa, este primul an si cred ca de acum inainte o sa repet experienta. Cred ca depinde doar de pamant, caci colega care mi-a dat bulbii nu a reusit nici ea sa le faca sa creasca, au ramas pitice aas ca cea crescuta de mine doar cu apa:

4 comentarii:

Carmen spunea...

cred ca miroase atat de frumos la tine-n casa... :)

Catrinel spunea...

Imi inchipui ce frumos miroase in jurul lor. Arata suuperb!

Mihaela Dămăceanu spunea...

Ce frumoase sunt, Cristina. Să le tot fotografiezi şi admiri!

cristina spunea...

fetelor, sunt faine, imi produc bucurie, caci sunt poate primele flori care s-au simtit bine puse de mana mea. nu prea am eu "mana verde", dar astora vad ca le-a priit.