duminică, 6 decembrie 2015

Chestiute de Craciun

Sa traiasca Pinterest-ul, ca multe lucruri mi-a facilitat. La fel si cu decoratiunile astea de mai jos, pe care le-am facut ieri, intrucat terminasem o jacheta pe care o sa v-o arat in curand si acum nu mai aveam ce sa fac. Ma si cam saturasem de facut chestii mari, asa ca am vrut sa fac ceva ce sa-mi confere satisfactie imediat. Am inceput timid, lejer, ca sa incerc sa vad daca mi-ar iesi si daca mi-ar placea asa ceva:
sursa
Sigur, am facut mai intai unul, nu m-am decis daca-mi place, asa ca am mai facut inca unul. Tot nu-s decisa.
N-am avut perle, asa ca am stricat o bratara din niste pietre pretioase :))
Apoi, dupa ce am prins un pic de curaj, m-am dedat la fapte mai mari:
Pentru care m-am folosit, tot de pe Pinterest, de tutorialul de unde provine si poza-sursa:
sursa
Am avut cumparate dinainte niste charm-uri special pentru acest bradut, care sunt adorabile, dar carora pozele nu stiu cata dreptate le fac. Este sanie cu Mosul, sunt patine si clopotei:
 

Eeei, iar cand am vazut eu ca am oarece spor, mi-am zis sa incerc si capodopera asta:
sursa

Asa ca mai intai am facut unul:
Folosindu-ma la frunzite de minunatul tutorial al lui Lucy:
tutorial

Apoi am dat iama in mouline-urile de acum 30 de ani, de pe vremea cand incepusem sa cos goblen si cumparam orice culoare gaseam. Acum nu prea mai am cum sa le folosesc la goblen, caci folosesc fire Anchor, dar le-am gasit aceasta intrebuintare minunata - de glob de pom.
 
Mai am si cativa fulgi de nea crosetati, dar trebuie sa mai fac altii si abia dupa ce ii voi apreta si bloca vi-i voi arata.
Sper sa va placa chestiutele astea.


8 comentarii:

Dani P. spunea...

Chestiuta nr. 3 e prima in top :)

Gabriela spunea...

Pinterestul e nebunie curata! Daca ai chef sa petreci ore in sir acolo, nicio problema: topai din fotografie in fotografie, dintr-un site in altul, ca nu mai stii de unde ai plecat.

Dar partea lui buna este ca iti da idei si ies lucruri atat de frumoase!
Pentru un Craciun special iti doresc spor la lucru!

cristina spunea...

Dani, nu-i asa? O sa ma axez pe ea, ca din celelalte nu mai are sens sa fac.

Gabriela, ai perfecta dreptate, dar pe mine ma fascineaza, nu cred ca as mai putea sa traiesc fara Pinterest. Cum n-am facebook, cred ca am si eu dreptul sa ma dau pe un site cu info utile, nu? :) Multumesc pentru urare.

Catrinel spunea...

Globuletele imi plac foarte tare! La fel de mult imi place bradutul al doilea, cel fara codita. Mult spor la creat!
Pinterest mi-a mancat dupa amieze intregi, dar e asa de frumoooos!

cristina spunea...

Catrinel, multumesc!

vic spunea...

ce frumuseți, toată admirația mea.
pentru rabdare, bun gust, si ca stii sa dai un sens atit de delicat muncii tale.

cristina spunea...

vic, as fi si mai multumita daca as putea sa-mi dau singura seama daca ce fac e fain sau nu :)) asa, imi intreb sotul, caci el le are pe astea cu estetica si imi spune daca-s faine sau nu. eu doar aleg ce modele-mi fac cu ochiu' si le execut.

Jurnal cu flori spunea...

superb!!!! bradutz crosetat... uau!!!! :) Ioana