duminică, 11 decembrie 2011

Goblenurile la care m-am decis

 Pe acesta il stiti, l-ati vazut in postarile mele anterioare. Prelucrarea e facuta pentru 61 culori de mouline Anchor, 220 x 170 puncte.

Acesta, ca si urmatorul, provine de pe http://www.paintingsilove.com/image/show/246812/wonderment. E pentru 66 culori, 200 x 240 puncte.
Luat de aici, pentru 67 culori, 200 x 140 puncte.

Sigur, prelucrarile nu vor iesi niciodata identice cu fotografiile, dar am incercat sa ma apropii cat mai mult.
Deja am trimis comanda pentru ate la "merceria" asta  (am preferat-o pentru ca vinde ate la metru, ca altfel m-ar fi costat o avere numai atele) si  sper sa nu fie nici o problema la onorarea comenzii.

Credeti ca am facut o alegere buna cu tablourile astea?

9 comentarii:

tender rose spunea...

Toate trei imi plac, dar nr.1 pentru mine pisicuta cu gandacelul. Superba!
Dimensiunea mica si nr. relativ mic de culori sunt un atu important.
Un singur sfat indraznesc sa-ti dau: nu comanda ate pentru mai mult de 1-2 lucrari, pentru ca odata descoperit programul, prelucrarile vor fi tot mai bune. LOL

Mihaela spunea...

\cata rabdare trebuie sa ai ca sa faci atatea minanatii! Toate imi plac.Missie ce zice, nu pune si ea gheruța?

cristina spunea...

rose, prea tarziu, am comandat pentru 3 :)))
sa stii ca prelucrez de ceva vreme si nu cred ca imi pot imbunatati performanta mai mult de atat :))))
stiu ca e o mare realizare dimensiunea mica, m-am chinuit ceva sa reusesc.

mihaela, am constatat ca dintre toate activitatile, goblenul ma calmeaza cel mai mult si am decis sa cos cat inca mai vad, caci am deja niste ani la activ si nu cred ca mai intineresc :)))

Vasi Dubreu spunea...

Frumoase sunt toate trei si, acum pe iarna, ai de lucru. Eu am terminat o caciula si fular pentru un baiat si o manusa, deocamdata, pentru al doilea.
Cristina, m-am tot uitat pe net dupa magazine model de hand-made-uri, dar mi se pare foarte complicat, iar la Breslo este cel mai simplu dar trebuie facut cont individual, fiecare ce are in gestiune. Bine, nu este visul meu, dar mai studiez.
Spor la lucru, sa iti aduca clipe de relaxare placute!

cristina spunea...

vasi, eu am facut un cont pe breslo, ca sa vad cum ar functiona. nu e foarte greu, dar dupa o vreme te pun sa platesti niste taxe, indiferent daca vinzi sau nu. nu stiu daca merita.

Anonim spunea...

Intotdeauna am admirat oamenii cu maini de aur.Daca din mainile tale ies minunile astea, atunci ai maini de aur.Mie imi place sa tricotez, desi in ultima vreme nu prea am mai avut timp.Pisicuta cu botul pe labe e foarte frumoasa.
Dupa ce le termini, le vinzi?Sau e doar pentru colectie?
Iti urez spor la lucru

cristina spunea...

manuela, eu le-as si vinde, dar cine mai da bani in ziua de azi pe asa ceva?

Dani P. spunea...

Toate sint frumoase ! De admirat perseverenta ta, Cristina !

cristina spunea...

dani, iti multumesc. nu stiu daca e perseverenta sau dependenta :)