joi, 19 iulie 2012

Salvarea unui tricou

Aveam un tricou pe care l-am patat in zona decolteului. N-ar fi fost mare branza, caci un tricou nu e foarte scump, dar mai aveam ceva, o sa vedeti ce.
Acesta e tricoul. L-am plimbat de colo-colo prin casa, cautandu-i si lui un rost. Sa incerc sa-i scot pata? Am incercat, n-a mers. Sa-l dau? Mi-e rusine sa dau lucruri cu defect. Sa-l fac carpa de sters? Ma simteam bine in el ... Sa-l port prin casa? Mai am o suta. Apoi mi-a picat fisa! Acum ceva vreme ma apucase crosetatul de floricele din bumbac in degrade. Stiam ca facusem cateva, in ideea fie de a vedea cum ies, fie de a le gasi vreo intrebuintare. Din cateva am facut niste bijuterii, dar nu le-am purtat. Ce-ar fi daca le-as pune peste pata? Asadar, asta mai aveam, in afara de un tricou patat:
 
Am inceput sa ma joc si ... restul e istorie :))
 

Nu e cine stie ce, dar fiind facut de mine, mi-e drag.

19 comentarii:

Catrinel spunea...

Arată minunat! Este aşa de vesel. Foarte faină ideea cu floricelele.

Anonim spunea...

arata de nu se poate:))Ai avut o idee foarte buna.

cristina spunea...

ce bine-mi pare ca va place!

manuela, tu ce mai faci?

Anonim spunea...

Super idee :) Arata grozav tricoul. Cred ca ma apuc si eu de facut ordine prin dulapuri ca si eu am o gramada de haine pe care le arunc de colo-colo ca nici nu le-as da nici nu le-as purta.

Ella spunea...

foooarte fain!

Dana spunea...

Wow, uite cum indemanarea si inspiratia se pun la treaba si iese o super-combinatie. Din nou... excelent!

Carmen spunea...

Ba este chiar mai multe decat cine stie ce! Este ceva ce, din pacate, nu multe pot face! Ai dat o viata noua unui tricou, in loc sa faci ceea ce societatea asta consumista se astepta de la tine: sa-l arunci si sa cumperi un altul! hihi Acuma ai un unicat, rodul muncii tale si al creativitatii tale. Bravo! Eu nu stiu sa crosetez decat cate o bordura de inchidere. :(

cristina spunea...

asa, asa, mai spuneti-mi ca poate imi mai creste si mie increderea in mine un pic :))
glumesc, dar nu chiar. mereu am fost convinsa ca ceea ce-mi place mie nu e neaparat frumos, poate sa nu placa altora. cand va place si voua, parca imi mai vine sa continui.

Anonim spunea...

Eu fac De la bine in sus:))Nu mai am timp decat sa frunzaresc ce scrieti voi.Asta din cauza ca mi-am luat rolul de bunica foarte in serios.De o luna am grija de Sofia si asta imi ocupa tot timpul Noaptea mai pot si eu intra pe calculator.Acum pot scrie ca doarme.Din septembrie voi mai avea timp liber,ca va merge atunci la cresa, la Bucuresti.
Te salut cu drag si tricoteaza in continuare,ca ceeaca faci e frumos

Iulia S. spunea...

Cristina, e foarte frumos! Chiar si fara pata, tot ar fi meritat pentru ca, asa cum spune si Carmen, i-ai dat viata! Felicitari :)

cristina spunea...

na, pai atunci o sa mai fac cate ceva ...

ma bucur ca v-a placut si ca mi-ati si spus asta!

Mihaela spunea...

Super ideea, si eu am facut ceva asemanator in urma cu muulti ani, dar cu o geaca pe care o agatasem in vreun cui, sarma, ceva si careia i-am desprins din interior materialul identic cu al ei care era atasat la eticheta si am inventat doua triunghiuri asezate simetric de o parte si de cealalta, astfel incat nici nu s-a mai vazut ca era adaugat ulterior.

Mihaela Damaceanu spunea...

Buna, draga mea! A iesit foarte frumos tricoul.Am si eu un pantalon, care imi este drag si are o priblema similara. Ma gandeam de mult sa fac un lucru similar, dar, cum nu sunt asa de indemanateca, ca tine, zace si acum orin dulap. Intre timp, incerc sa ma reacomodez cu viata prin Bucuresti, cu noul si vechiul loc de munca, zugravesc si ma ocup de blogul lui Mihnea. Poate arunci un ochi si la el si imi spui ce parere ai. Adresa este superblogulluimihnea.blogspot.ro.El a ales aceasta denumire. Mihaela, mama lui Mihnea

cristina spunea...

Mihaela, uneori e pacat sa aruncam un lucru fara sa incercam sa-i mai dam o sansa, mai ales daca ne pricepem cat de cat la lucrul de mana.

Mama lui Mihnea :), draga mea, daca stiam ca ai nevoie sa-ti repari pantalonii, te ajutam.
Am vazut ca Mihnea a intrat in gasca celor care-mi urmaresc blogul, am intrat intr-o zi pe acolo, in graba, dar nu m-am prins ca e blogul lui. Acuma ca stiu o sa-mi fac timp in concediu sa-l studiez din scoarta-n scoarta, ca am vazut ca scrie de prin martie. Felicitari pentru ca ai depasit bariera aceea a scrisului. Tinem legatura.

Unknown spunea...

Te pup draga mea! Multumesc din nou pt. încurajări(as always!)Concediu plăcut şi relaxant!

Valentina spunea...

Ai facut o treaba foarte buna cu tricoul roz, ti-a iesit ceva tare frumos.

Azi am descoperit blogul tau si vreau sa-ti spun ca-mi place tare mult.

Am observat ca esti priceputa la multe lucruri, deci o sursa de inspiratie pentru mine.

Valentina spunea...

Ai facut o treaba foarte buna cu tricoul roz, ti-a iesit ceva tare frumos.

Azi am descoperit blogul tau si vreau sa-ti spun ca-mi place tare mult.

Am observat ca esti priceputa la multe lucruri, deci o sursa de inspiratie pentru mine.

cristina spunea...

valentina, am vizitat si eu blogul tau si pot sa spun ca ai maini de aur. tinem legatura, ca m-am inscris sa te urmaresc.

ghemulet spunea...

ce idee buna ai avut...a iesit minunat....