sâmbătă, 3 decembrie 2016

Chinezii chiar fac lucruri trasnite

Cu ceva vreme in urma cautam sa-mi fac o comanda de medicamente online. Printre altele, am dat si peste laprisorul de matca si mi-am adus aminte ca luam destul de mult in copilarie, asa ca, ademenita si de pretul mic (se poate vedea pretul aici: https://comenzi.farmaciatei.ro/dieta_si_wellness/tonice_generale/royal_jelly_300mg_10_fiole_only_natural-p10038077), mi-am pus in cos si 2 cutii de Royal Jelly.
Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut cutiile. In primul rand, aratau impecabil: cartonul de buna calitate, vopseaua de pe ambalaj perfecta, aurie, fiolele dinauntru din sticla, fiecare cu capacelul ei galben de plastic ci cu paiul ei, un medicament chiar elegant. Am vazut ca era fabricat in China, desi pe ambalaj era totul scris in romana. Si atunci m-a lovit uimirea! Cum, dom'le, cum e posibil ca asa ceva, atat de bine facut, adus tocmai din indepartata China, cules cu greutate (laprisorul de matca nu e chiar lesne de recoltat), sa se poata vinde cu NUMAI 6 LEI???
Nici acum nu-mi explic. Iaca poze de la cutie:
 
Voi aveti vreo explicatie pentru posibilitatea existentei unui pret atat de mic la consumatorul final? Eu zic ca banii astia nu platesc nici ambalajul macar ...

9 comentarii:

Dani P. spunea...

??? Daca e ce scrie pe cutie, e perfect !

cristina spunea...

Dani, chiar si apa daca ar fi, tot e prea ieftin. Ma incearca un sentiment ciudat, de pacalire a cuiva.

Mihaela spunea...

Si la ingrediente , ce scrie? Poate o fi 80 la suta apa :). Desi din cate imi aduc eu aminte, atunci cand se vinde in fiole , laptisorul de matca este diluat in...nu mai stiu ce. Nu e ca acela cumparat si facut la noi, din care cumperi un cutioi de...nu stiu, poate 20 grame , tot numai pasta reprezentand laptisor de matca. Eu nu prea consum din asta , pentru ca imi amintesc ca am citit pe undeva ca este bun numai o foarte scurta perioada. Chiar daca ei trec un termen de garantie mai lung.Acum daca tot l-ai luat , il poti folosi ca produs cosmetic, daca altfel ai indoieli. Si pe o bucatica de piele mai putin vizibila,la inceput, ca in cazul in care iti ies diverse eruptii made in China, sa nu se vada. :)

ghemulet spunea...

Hmm eu sincer,te sfatuiesc sa nu il consumi..mie mi-ar fi..teama
Nu se poate sa fie atat de ieftin si adus de la "mama naibii"
Ai spus bine,nici ambalajul nu se plateste la banii acestia...
Chinezii ca chinezii..dar romanii ca il iau si il distribuie???
Cine stie ce o fi in acele fiole
Ai consumat?
AI de gand?
Mai bine iei de la un plafar..nu zic ca ei sunt "sfinti" dar nu cred ca isi permit sa fie nici asa de nesimtit ca unii distribuitori....

cristina spunea...

Avand in vedere ca l-am luat din farmacie, am avut incredere si am consumat deja 18 fiole. N-am patit nimic rau. La gust e la fel ca ala din copilarie. Nu e laptisor 100%, e diluat cu apa si poate si cu ceva indulcitori, dar e frapant ca e atat de ieftin.

Mihaela Damaceanu spunea...

Daca ai consumat si e totul bine, nu mai ai de ce sa iti faci griji. Dar si eu cred ca e ceva in neregulă. Am ascultat mai demult la TV pe cineva ce spunea ca in China se lucrează orice, de toate calitatile si se si copiază orice marca. Doar ca la noi se aduc doar cele de calitate slaba. Iar laptisor la pretul acesta...a cam mic. Eu am cumparat doua lenjerii de pat-cica erau de Pucioasa- la un pret mai mic decat cel cu care eram obisnuita. Acasa, studiind cu atentie ambalajul, am gasit vreo 3 greseli de scriere in limba rom. care evident nu erau greseli ce puteau fi facute de romani. Clar un fake chinezesc. Nu m-as fi gandit ca vor face asta si cu lenjeriile de Pucioasa, dar ei stiu orice marca vandabila...

cristina spunea...

Pai si lenjeriile cum au fost? Proaste?

martamag spunea...

Nu știu ce să zic. Am citit undeva că în China se fac ouă artificiale. S-ar putea ca și prețurile mari să fie artificiale. Nici nu știi ce să crezi. Eu îți urez numai bine, sănătate!

Mihaela Damaceanu spunea...

Nu chiar, dar nici ca adevaratele.