marți, 17 iulie 2012

Ce am mai inceput, ce am mai facut

Am inceput un nou goblen. Prelucrarea este facuta cu programul Stitch Art Easy! care nu te lasa sa exporti rezultatul, asa ca o sa pun doar poza:
Este o pictura a lui Jean Beraud, luata de pe site-ul http://hoocher.com/Jean_Beraud/Jean_Beraud.htm, unde puteti citi mai multe despre el.

Merg in continuare cu vesta a carei schema am pus-o mai demult si deocamdata ea arata asa:

Desi migaloasa si repetitiva, ma relaxeaza cand o lucrez, poate pentru ca imi place mult sa crosetez bumbac.

4 comentarii:

Catrinel spunea...

Şi mie îmi place foarte mult să lucrez cu bumbacul. Este foarte uşor de lucrat şi modelele sunt foarte clare. Spor la... goblenit ;)

cristina spunea...

multumesc, catrinel! spor si tie la ce ai de facut!

irenadaiana spunea...

goblenul? suuuperb. mi-er placea sa-l fac si eu. ce vremuri minunate...

cristina spunea...

acele vremuri din pictura? mi-ar fi placut si mie sa traiesc in multe perioade din trecut ...