miercuri, 13 aprilie 2022

Zambiliti, va rog!

 Am multe zambile prin curte. Cele mai multe sunt de la cei de la care am cumparat casa. Sunt perene si nu-mi bat capul cu ele prea mult.

Altele sunt din cele puse de mine. La inceput au fost o minunatie, mari, cred ca si batute. Apoi s-au "simplificat" de la an la an, dar tot imi plac.

In toamna am pus pe doua petece de pamant ceva bulbi. I-am pus si am uitat de ei. Acum, unii au facut flori (zambilele) si altii stau sa infloreasca (lalelele, care-s curioasa cum vor fi, ca am uitat ce-am pus). Alti bulbi n-au facut decat frunze (muscari). 

Ei, zambilutele puse in toamna m-au incantat maxim. Au culori aparte - un grena, un galben si un somon. Iata-le, urmate apoi de cele obisnuite, din care am prin toata gradina.













Cam asa arata gradina in ansamblu, primavara (e perioada in care e cea mai frumoasa):



In ultima poza l-am prins si pe Max, care e batran si bolnavior :(

5 comentarii:

April spunea...

Ce frumos e la tine in gradina! Si la mine au inflorit zambilele si narcisele, trebuie sa le pun si eu pe blog. Dar am avut si altele de postat ca am facut o pauza lunga, acum nu vreau sa innebunesc lumea cu prea multe postari dintr-o data :))
Te invit si pe la mine, sa vezi ce chestii handmade am mai facut :)

cristina spunea...

April, multumesc pentru vizita! Te mai astept! Din pacate, eu scriu rar pe blog, mi-am cam pierdut bunul obicei, nu stiu de ce. Am vazut si chestiile pe care le faci tu si mi-au placut. O sa mai trec!

Corina spunea...

Foarte frumoasa gradina! Florile sunt superbe. Ma gandeam ca sunt singura care pune bulbi in pamant si uita ce a pus sau unde i-a pus..... O saptamana binecuvantata!

cristina spunea...

Corina, daca n-am uita ce am pus, am mai avea noi surprize placute? :))

martamag spunea...

Frumoasă grădină! Eu mai am zăpadă, dar trece pînă la urmă și asta! Te îmbrățișez,