joi, 24 iunie 2010

Florile din grădina mea 3

Astăzi o să vă arăt florile albe din grădină. Se încadrează în categoria "minunilor de descoperit", pentru că am mari îndoieli că ar fi ieşit din seminţele puse de mine. Au fost mai mult ca sigur aici, dar sunt printre ultimele "autohtone", căci ce-a mai rămas de înflorit ştiu precis că eu le-am pus.


Pentru început, crinii de vară, din care n-au înflorit decât trei fire, acum vreo trei săptămâni:


Apoi, crinii mari, înfloriţi superb pe lângă gărduleţul pus pentru Max:






Regina nopţii ...




Căpşunile ...

Floarea asta nu ştiu cum se numeşte, poate mă ajutaţi voi:

Rochiţa rândunicii:

Si o buruiană, dar care mi-a plăcut şi am lăsat-o să crească, pentru că mi s-a părut veselă:

2 comentarii:

Constantin spunea...

Floarea pe care nu o cunoşti se numeşte Physostegia virginiana,denumirea populară fiind cea de răchiţică.Tu ai varietatea albă,mai des întâlnită,însă există şi varietatea roz.Este o planta perenă şi o poţi inmulţi prin divizarea tufei.

cristina spunea...

:) multumesc, constantin.