miercuri, 15 decembrie 2010

Detergenti bio

... sau ecologici sau naturali sau cum vreţi să le ziceţi. N-am ştiut că există până de curând. Mă cam gândeam eu că tot ce folosesc la spălat se duce, din fosa septică, direct în pământ şi de acolo poate ajunge şi la apa din fântână, dar ce-aş fi putut să fac?
Ei bine, am aflat că am ce să fac. Pot folosi detergenţii bio.
Prima dată am aflat de nucile de săpun şi, după ce am studiat pe net o grămadă, m-am hotărât să comand de aici. Am spălat de atunci câteva maşini de rufe colorate la 40 de grade şi o maşină de rufe albe, la 60 de grade. La cele albe am adăugat şi o lingură de înălbitor ecologic. Coloratele s-au spălat foarte bine, iar la cele albe n-am observat nici o diferenţă faţă de atunci când le spălam cu Ariel. Se poate adăuga şi balsam de rufe obişnuit, am văzut că acum există şi balsam ecologic, dar cei de pe site recomandă doar câteva picături de uleiuri esenţiale. Eu n-am adăugat nimic din toate astea încă, eram curioasă cum miros după aceea. Ei bine, n-au nici un fel de miros, dar nici nu sunt aspre, aşa că spălatul cu nuci de săpun mi se pare foarte bun.
Azi am descoperit site-ul http://criticomamica.blogspot.com/ şi de pe el am aflat şi de detergenţii de la Organic baby. Mi-am comandat mai multe produse şi abia aştept să le primesc. Poate ar fi bine să spun că am aflat de la ei, la telefon, că transportul este gratuit în perioada asta, indiferent de valoarea comandată.

Niciun comentariu: