marți, 19 aprilie 2011

De clătit ochii

De câtva timp am o nouă obsesie - ceşcuţele de ceai din porţelan. Obsesia s-a născut intrând mai întâi pe site-ul de care vă povesteam mai jos, de acolo pe altele similare şi uite-aşa m-am trezit dorindu-mi să am şi eu minunăţii de ceşcuţe ca acestea de mai jos:






Acestea, ca şi toate celelalte care vor urma, sunt de pe un site englezesc, ceea ce nu e deloc surprinzător, nu? Surprinzătoare au fost pentru mine preţurile lor ...


Vestea bună este că ieri am fost în oraş să caut aşa ceva şi ghiciţi ce! Am găsiiiiiiiiit!

E plină piaţa de seturi de câte 2 ceşcuţe cu farfuriuţe, chinezeşti, la preţuri de 45, 52 sau 57 de lei. Cu toate astea, mi-a fost greu să mă decid pe care să-l cumpăr, pentru că parcă le lipsea ceva ... Până la urmă am găsit un set, pe care o să îl fotografiez într-o zi şi o să vi-l arăt.

Apoi, am găsit minunatul magazin Zara Home, care are ceşcuţele perfecte, ca cele de mai sus. Costă mai mult însă, 35 lei o ceaşcă şi o farfurie, dar cum tot m-am lăsat de fumat, de banii economisiţi o să-mi cumpăr în fiecare lună câte un set, că sunt topită după ele. Vouă ce vă place să aveţi prin casă, aşa, ca pentru sufletul vostru?

9 comentarii:

Catrinel spunea...

Eu m-am lasat de fumat sa imi cumpar masina de cusut ;) Si eu sunt indragostita de cescutele acestea si la fel ca tine visez la un set . Imi place acum sa imi savurez nessul mai mult ca inainte si cestile acestea sunt senzationale .

cristina spunea...

nu-i asa ca e mai bun nessul din cescutele astea??
eu te felicit pentru ca ai reusit sa te lasi de fumat si te admir si recunosc ca te si invidiez un pic, pentru ca ai scapat de chin. ai scapat de chin, nu?

Vasi Dubreu spunea...

Si mie imi plac cescutele de cafea, in special rosii.Mi se pare ca arata atat de bine cafeaua neagra in ceasca rosie.....Iar acum, cred ca 4 ani in urma, baiatul meu cel mic , mi-a adus de 8 martie o ceaca alba cu maci rosii,frumoasa....I-o impachetase vanzatoarea frumos, cu funtita,iar el cu manutele mici, tinea de ea cu emotie...Of!
Pentru sufletul meu,imi iau tot ce tine de bucatarie,ca e un tel, ce e o tava, orice e frumusel si delicat...si reviste de gradina.
Mai vorbim.

Dana/dordevara spunea...

Cristina, cescutele sunt superbe, bune sa-ti incalzeasca inima. Felicitari ca te-ai lasat de fumat, te inteleg prin ce treci pentru ca si eu m-am lasat de cateva luni, dar inca nu ma simt "libera" complet... Dar fiecare zi e o mica victorie, stii?

David Octavian spunea...

Superbe cescute,intr-adevar :)
Eu inca nu m-am gandit la ceva pentru sufletul meu in casa,pentru ca inca nu am casa mea.Cand o voi avea,sper ca in curand,ma voi gandi.
Deocamdata,pentru sufletul meu,imi cumpar flori si plante de gradina

Catrinel spunea...

Este mai bun mai mult ca sigur :)
De chin ? Nu l-as numi chiar chin ... dar cam in fiecare zi ma gandesc la o tigara . Nu tanjesc foarte tare , dar zilele in care nu ma gandesc sunt putine . In momentele acelea incep si imi fac lista cu ce imi place la a fi nefumator . In afara de bani , miros , ten mai curat , dinti mai curati , timp ( cam doua ore pe zi petreceam fumand - cam 5-10 minute la fiecare tigara ) caut si alte beneficii . Le gasesc si cred cu tarie in ele . Eu fumam de la 14 ani - o mare prostie - si era mare pacat ca ma urateam degeaba . E greu , dar sper eu nu imposibil ... sunt doar 4 luni de cand nu fumez .
De exemplu cand am fost de Florii la plimbare cand am ajuns in locul acela frumos cu verdeata si aer curat la ce m-am gandit ? Ca as fuma o tigara pentru ca asta era primul lucru pe care il faceam de obicei cand coboram din masina . Mi-am adunat gandurile si mi-am dat seama ca in loc sa ma joc 10 minute cu Andrei as fi pierdut timpul cu fumatul . Scuze ca m-am intins asa la ... vorba , dar imi aduci aminte de mine prima data cand am incercat sa ma las de fumat si te inteleg absolut perfect . Stiu prin ce treci . Incearca totusi sa citesti cartea pana la capat .

coca's spunea...

Sunt foarte elegante cescutele, mie mi-ar placea sa am muuulte sosiere, ceainice, din portelen, din acelea vechi, de pe vremea strabunicilor.Am cateva piese imprastiate prin casa, dar nu am amenajat un spatiu special,poate si pentru faptul ca e aglomerat la mine in ap.Am fost acum 3 ani cred la Baile Felix, intr-un local si acolo aveau foarte multe obiecte din acestea expuse,mi-a placut si m-am gandit atunci ca daca voi mai ajunge pe acolo le voi dona si eu pe ale mele.Voi vedea, ce va mai fi...

daiana spunea...

cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda - vezi colectiile mele- cat despre fumat eu n-am reusit din pacate sa ma las... mai incerc...:(

Mihaela spunea...

Splendide! Am vazut si eu seturile de cate doua cescute si mi-au facut chiar cu ochiul de cateva ori, dar pana acum numai le-am privit. Imi plac toate, dar a treia cescuta cu buchetelul de flori roz este si foarte delicata.