luni, 7 noiembrie 2011

Bijuterii crosetate

 Am fost la mercerie sa-mi cumpar o culoare de bumbac mercerizat in degrade. De fapt, doua. Un zmeuriu in degrade si un verde uni. Cate am mai luat pe langa? Inca cinci. Nu m-am putut abtine. Ce-am vrut sa fac cu ele? Bijuterii. Mi-am cumparat de pe Breslo o multime de parti componente. Iata o parte din procesul tehnologic:
Ce-a iesit pana la urma? Asta:

Colier si cercei ...



Trandafirasii aceia metalici ma fascineaza. Ce ziceti, o duamna serioasa poate sa poarte asa ceva la serviciu?

11 comentarii:

Vasi Dubreu spunea...

Auzi Cristina, stii ce m-am gandit?
Ce ai zice sa ne facem noi doua, in parteneriat, un magazin online cu produse hand made si anume, zacusca facuta in casa ( ha,ha,ha, stiu ca nu iti place sa faci), dulceata, botosei, ciorapei, caciuli, marmelada,mileuri,pernute tricotate,paturi si alte minunatii facute de noi doua. Oau, "bisnisuaman", ne facem :))
Ce zici? Nu ar fi super?

cristina spunea...

ei, cum sa nu fie super? eu visez de mult la asta, dar nu stiu ce-mi lipseste sa ma pun pe treaba, ca sigur imi lipseste ceva. cred ca pastrez visul asta pentru zile negre :)

simf spunea...

o duamna serioasa poate sa poarte fix ce vrea ea. relatia este bilaterala, bijurile innobileaza doamna, doamna innobileaza bijurile.

vasi, intru si eu in magazinul home made cu calendare personalizate. ma primiti? punem de-o sezatoare.

cristina spunea...

haaaaaaaa, ne facem ditamai saitu' de magaziiiiiiiiiiin! abia astept! unde vorbim si noi mai in detaliu si mai tetatet, asa?

Catrinel spunea...

Si eu visez de mult la asta, dar cred ca am nevoie de un sut in dos si ceva mai mult curaj pentru ca nu prea am incredere in frumusetea lucrurilor pe care le fac.
Duamna purtati ce va place caci oricum sunt superbe bijuteriile tale.
Te pup!
Inca o data multumesc pentru link!

Mihaela spunea...

De ce nu incercati sa va faceti de proba un cont pe breslo si sa oferiti doritorilor produsele voastre :)?
Mie mi-ar placea asa niste bijuterii cusute discret pe un cordon de rochie sau chiar si la palton .Sau pe gulerul paltonului...

CCristinaC spunea...

Felicitari pentru asa bijuterii! Daca tie iti plac si iti vin bine poarta-le, indiferent de ceea ce zice lumea. Eu port toate tentativele de bijuuri crosetate sau din margele, facute de mine.

Vasi Dubreu spunea...

Eiii, hai ca ideea mea prinde contur, doamnelor, haideti la treaba!
Marfa sa avem ca restul vine de la sine.
Simf as fi bucuroasa daca ai intra, ca marfa sa fie cat de multa si diversa.
Eu le am cu tricotatul, goblenitul, conservaritul si mai putin cu crosetatul si cu bijuurile facute in casa, dar ma pot adapta si prind repede (ha,ha,ha)
A, inca o idee, oferim modele si putem face la comanda...oau, cate imi trec prin cap.
Hai curaj! Cine mai vine cu idei?
De vorbit, numai pe mess mai putem.
Eu ma interesez de ce presupune site-ul si mai vorbim.
Pupici!

cristina spunea...

pai uite, ideea mihaelei e foarte buna. cine face contul pe breslo? eu imi fac inventarul la ce as putea sa dau la vanzare. cred ca in primul rand avem nevoie de poze. apoi, avem nevoie de un lider organizator, care sa aiba mintea limpede si sa se priceapa la ce trebuie facut pe site/cont breslo.
eu propun ca pe mine sa nu ma alegeti :)))) si mai propun sa alegem liderul dintre cele care se simt capabile si vor.
asadar, astept aici inscrieri si apoi mai vedem cum facem.

...tiktakro... spunea...

Foarte bune ideile voastre. Cind vi se va parea prea scump Breslo incercati pe Crafty.ro ....eu deja m-am mutat la ei ...( si nu le publicitate lor ci mie ;) )
Minunate bijuteriile tale, Cristina ! abia astept sa vad cit mai multe.
P.S. Am incercat sa iti dau reply la comentariul tau dar nu ai setata adresa de e-mail (apare no-reply!musai sa iti revizuiesti contul ) , deci : etsy -cumpar de citiva ani produse de pe etsy sau ebay...taxa de livrare este ok, ( depinde si de locatia vinzatorului) iar pattern-urile le primesti sub forma pdf deci pentru ele taxa de livrare = zero :).
daca te mai pot ajuta cu ceva, nu ezita sa ma cauti.
Multumesc de vizita pe blog.
Spor la crosetat ! anunta deschiderea magazinului tau sa il pun la favorite ;)

cristina spunea...

teodora, magazinul nu-l anunt, ca abia dupa ce l-am facut mi-am dat seama ca va trebui sa platesc pentru el si nu prea am de gand sa fac asta inca.
probabil ca voi testa si crafty in curand, ca am mai citit despre ei si parca am retinut ca la ei nu este o taxa.
nu inteleg ce spui de reply-ul ala, ca eu si tehnologia, baba si mitraliera.