miercuri, 9 noiembrie 2011

Tablouri pentru goblen

Irena Daiana mi-a aratat un link care te lasa sa descarci gratis un programel ce transforma foto in scheme de goblen.
Daiana, tin sa te anunt ca programelul pare a fi exact ce imi trebuie. L-am descarcat acasa si am inceput sa caut poze de transformat in goblen.
In cautarile mele am dat peste un site pe care merita sa va plimbati in zile ca astea, cand e sarbatoare si nu puteti face treaba, sau cand pur si simplu va plictisiti. Site-ul este acesta: http://www.wallcoo.net/paint/index5.htm. Daca explorati, o sa dati de diversi pictori care au expuse cateva din lucrarile lor. Asa am dat eu peste Janene Grende, care are o serie de picturi cu pasari, din care cel mai mult mi-a placut asta:

5 comentarii:

Ella spunea...

Şi mie îmi place mult pictura asta. E minunată. Dacă o să coşi un goblen după ea, o să iasă ceva deosebit.

cristina spunea...

ella, daca :)
mi s-a parut vesela si am zis ca imi va face placere s-o cos, dar acum trebuie sa imi caut atele, sa-mi printez schemele etc.

Dana spunea...

Cristina, tabloul asta e atat de dragut ca pur si simplu se cere lucrat. Sunt convinsa ca iarasi va iesi ceva splendid din mainile tale.Spor la treaba!

tender rose spunea...

Am sa colind si eu pe adresa pusa de tine . Multumesc !

irenadaiana spunea...

iti mai faci probleme , acum cand ai si programelul minunat? Abia astept sa-mi arati cum lucreaza si cat e de destept. eu inca n-am pe ce sa-l descarc , astept sa-mi vina fetele acasa , poate vine vreuna cu laptop-ul si atunci poate-o rezolv si eu. :)