duminică, 19 februarie 2012

Goblen, progrese 1

Ca sa intelegeti dimensiunea dezastrului, o sa va arat o fotografie din timpul procesului de selectie a atelor, categoria "maro roscat":

Dupa o zi intreaga de tentative de "cuplare", nu cred ca am reusit sa gasesc nici macar o singura potrivire perfecta, ci doar multumitoare. Am potrivit probabil 40% din ate. Pentru mine conteaza, mai scutesc niste bani si le gasesc o intrebuintare si atelor mai vechi, de care imi pare rau sa le arunc.
Cu spatele rupt in doua de la aceasta activitate de sortare si potrivire, caci am stat mai tot timpul aplecata deasupra mesei, am inceput sa cos si dupa zilele care au trecut de la faza initiala pe care v-am aratat-o mai demult, iata unde am mai ajuns:
Sunt destul de multumita de modul in care se imbina culorile, chiar daca deocamdata nu prea seamana cu fotografia a ceea ce ar trebui sa iasa.
Vasi, acum poate ca e mai clar cum lucrez.

2 comentarii:

Vasi Dubreu spunea...

Fetita, ce poti avea acolo!!!!!
Doamne ce munca de chinez ai facut!
Dar le-ai nimerit foarte bine, sa stii.Nuantele de maro-roscat sunt nuantele mele preferate.
Spor la treaba!!

Maya Kuzman spunea...

When I was younger I loved stitching goblins. I still do but don't have the time. This promises to be gorgeous!

P.S Thank you on the lovely comment! I am glad you like the tutorial!

Maya