marți, 23 aprilie 2013

Patura crosetata cu hexagoane granny

Pe la sfarsitul lui martie m-am apucat de o paturica din hexagoane. E facuta din fir Red Heart Detroit in 4 culori: roz, verde, unt, bej. Pe alocuri am mai inserat si un alt fel e roz, un rest ce-l aveam prin casa. Prima poza e o joaca a mea in Picasa, dar restul sunt apropiate de realitate.
Si schema hexagonului (e luata de pe net, imi pare rau ca nu stiu sa salvez cu sursa cu tot):
Inca nu e gata, caci mi s-au terminat atele pe parcurs si pana am gasit sa le cumpar din nou, mi-a luat ceva vreme.


4 comentarii:

Dani P. spunea...

Minunata ! Imi plac enorm culorile :)

Catrinel spunea...

E minunata!
Mi-a ramas gandul la vesta aceea la care ai muncit, nu gluma. Ma bucur ca cea care a primit-o o apreciaza si o poarta des.

Brindusa spunea...

Eu am facut una dar micuta, nu am avut rabdare de una mare:)) Admir rabdarea si binenteles indemanarea! Felicitari!

cristina spunea...

fetelor, va multumesc pentru aprecieri. sincer, paturica asta a fost si este o reala placere pentru mine, pentru ca e ceva care nu e monoton. schimb culorile, schimb latura pe care lucrez etc.
am in plan una cu si mai multe culori.