duminică, 22 februarie 2015

Vesta tricotata

Am vazut la Ella o vestuta tricotata de care mi s-au lipit ochii imediat. Aveam niste lana cumparata de ceva timp de pe net si m-am decis imediat sa-mi fac si eu o vesta asemanatoare, pentru ca eram sigura ca n-o sa-mi ajunga lana pentru o jacheta cu maneci. Nu numai ca nu m-am inselat, dar nici pentru vesta nu mi-a ajuns, asa ca a trebuit sa improvizez si sa ii fac o bordura din altceva. Iata ce a iesit:
 Cateva imagini si cu marginile crosetate, caci stiti ca-s moarta dupa ele:
 
 N-oi fi eu chiar fotomodel in vesta asta, dar ca sa fiu sincera mi-e tare drag de ea. Eu sunt si friguroasa, iar ea imi tine optim de cald, si o mare purtatoare de veste, iar una de culoarea asta am descoperit ca mi se potriveste la multe bluze din garderoba. Una peste alta, eu zic ca am facut o treaba buna si era musai sa ma laud si aici, nu?
PS: Puteti sa nu fiti de acord cu mine, chiar v-as ruga sa va exprimati si dezacordul, ca din contradictii se nasc idei, nu? :)

15 comentarii:

martamag spunea...

Este foarte reușită, crede-mă, ai cu ce să te lauzi! Excelent!

Carmen spunea...

Foarte reusita ,vesta!imi plac combinatiile de culori,dar si modelul.

AFI spunea...

Ce frumos este lucrat! Si modelul si culorile sunt foarte frumoase! Sa porti cu placere. :)

CCristinaC spunea...

Nu as avea ce sa critic. Am lucrat si eu modelul si stiu ca, pe cat este de frumos, pe atat este de greu. Felicitari! Ma bucur ca a trebuit sa faci bordura o alta culoare. E mai chic asa :) S-o porti iubita!

cristina spunea...

marta, ma bucur ca-ti place!

carmen, bine ai venit in blogul meu!

afi, multumesc frumos :)

cristina, l-ai lucrat si nu ne-ai aratat??? multumesc de urare, chiar as avea nevoie de un pic mai multa iubire :)

Ella spunea...

Foarte frumoasa!
Imi place mai mult cum a iesit a ta, lucrata cu un fir mai gros. Iese modelul mai bine in evidenta.
Culoarea e super, una din preferatele mele.
Te pup!

ina spunea...

Mie imi place asa cu bordura, are un pic de contrast, e mai cu ...personalitate, ca sa zic asa :)

Gabriela spunea...

Niciun dezacord, chiar zilele trecute ma gandeam cum bip, bip nu mai am in toata garderoba o vesta tricotata. Si, nervoasa ca am pierdut din vedere acest aspect, m-am si gandit la vreo doua culori potrivite. M-am amuzat ca azi, uitandu-ma la blogroll, am dat de articolul tau cu vesta. Deci am facut rost si de un model!

Catrinel spunea...

Ce frumoasa eeeeeeee! Cat de fain tricotezi! Imi place mult!
Un singur gand imi mai vine in minte:oare voi face vreodata asa frumusete de model tricotat? :)

Vasi Dubreu spunea...

Da, si mie imi place cum ti-a iesit, si eu sunt o iubitoare de veste, chiar am inceput una, dar mai am spatele de tricotat.
Tu vad ca le ai si cu crosetatul si cu tricotatul si tot la fel de frumos arata lucrul:))
Pupici!

cristina spunea...

Ella, mie imi place mai mult a ta :))

Ina, daca tu zici ca are personalitate, eu te cred, ca tu stii ce vorbesti :)

Gabriela, ca sa parafrazez: idee din idee se face raiul, nu? si eu m-am inspirat la randul meu ...

Catrinel, vei fi sigur in stare! Cam intr-un an, estimez eu :)

Vasi, lucrul de mana e una din pasiuni si stii si tu cum e, cand iti place ce faci.

Dana spunea...

Ce priceputa esti si la tricotat!Chiar daca are culori de toamna, iti va face primavara frumoasa.S-o porti sanatoasa!

cristina spunea...

Dana, multumesc frumos!

@irina_sweet_home spunea...

vai, ce-mi place!vreau si eu modelul, pliz!

cristina spunea...

Irina, sa-l caut si ti-l trimit pe e-mail, daca-mi dai adresa.