sâmbătă, 4 martie 2017

Fata de perna crosetata

Cu cativa ani in urma am crosetat o fata de perna ca sa imbrac una din cele trei perne-spatar de la canapea.
Anul trecut am mai facut una, cu ce culori imi mai ramasesera din tonele de acril colorat pe care le cumparasem la un moment dat.



Fetele astea de perna sunt un bun pretext motiv pentru mine de a incerca modele noi, care imi atrag atentia pe net, cum a fost cazul si cu acesta. Modelul se numeste "Larksfoot stitch" si e redat foarte explicit de Teresa Richardson aici. Eu l-am gasit si pe Pinterest, aici. Aceasta ultima varianta mi se pare si cea mai eleganta, cu culorile alese de Ana si teribil de potrivita pentru o paturica.
Sper sa fie si pe gustul vostru. Oare am folosit prea multe culori?

6 comentarii:

martamag spunea...

Mi-ar plăcea să mai am răbdare. Cred că ar merita. Toate sînt frumoase și nu, nu ai pus prea multe culori, e foarte vesel așa. Bravo!

Ella spunea...

E foarte fain modelul, iar culorile nu pot fi niciodată prea multe când e vorba de pernuțe sau păturici. :)
E drăguță!

cristina spunea...

Ma bucur!

Valentina spunea...

Mie imi place cum le-ai combinat si sunt chiar vesele. Modelul e foarte interesant, nu l-am mai vazut pana cum pe nicaieri.

cristina spunea...

Eu l-am mai intalnit prin peregrinarile pe Pinterest si mi-a atras atentia. E un model destul de simplu, farmecul e dat de combinatiile de culori.

Laura spunea...

Veselă!