miercuri, 12 decembrie 2018

Jacheta tricotata pentru femei

N-am mai postat de mult despre ce am mai lucrat, dar asta nu inseamna ca n-am mai facut lucru de mana :))
Cauza este, mai degraba, calitatea fotografiilor, pentru ca noul meu aparat de fotografiat nu-mi mai face pozele la fel ca celalalt. 
In fine, chiar si asa, asta vara am terminat o jacheta cu nasturi si m-am gandit sa v-o arat si voua, totusi, chiar daca pozele nu-s asa de reusite.
Cea care mi-a deschis apetitul pentru ea este jacheta de aici, unde veti gasi si voi schemele de lucru, in caz ca va place si o vreti:
Eu mi-am cumparat de pe FB niste merino cu bumbac si am facut-o cu maneca lunga, nu 3/4, dar si un pic mai lunga decat cea originala. Mi-au intrat 400 g de fir, lucrat cu andrele nr. 4, cred (apropo, voi stiti de unde se poate cumpara o rigla din aceea care masoara grosimea andrelelor?).
Cam asta este ceea ce mi-a iesit:
Sa stiti ca am purtat-o mult de atunci. Este foarte moale si nu tine atat de cald incat sa te sufoce, nici macar vara. Acum, iarna, nu am incercat-o inca, dar cred ca ii va veni randul cat de curand.

8 comentarii:

Valentina spunea...

Ai facut o treaba foarte buna cu modificarile pe care le-ai adus. Cat de bine se aseaza! Sa o porti sanatoara, tare bine iti vine!

greenzonelife spunea...

Foarte faina! Sa o porti sanatoasa!

Maria spunea...

Foarte frumos ti-a iesit si cred ca si firul este placut la purtat.
Masurator de andrele gasesti, de obicei, acolo unde gasesti si fire. Eu l-am luat pe al meu acum ceva ani de pe https://www.kreativshop.ro/masurator-andrele si am vazut ca acum se gaseste si in mercerie, dar daca dai o cautare chiar si in FB cu "masurator andrele" sigur gasesti ceva.
Spor!

cristina spunea...

Valentina, Green, Maria, multumesc!
O sa ma duc la mercerie sa-mi iau, ca de pe netvad ca ma costa mai mult transportul.

Catrinel spunea...

E superba! Sa o porti cu placere ca tare-i faina!

ghemulet spunea...

Craciun fericit si multa bucurie alaturi de toti cei dragi..
Sarbatori frumoase!

Mihaela T. spunea...

Jacheta este superba !
Va urez un An Nou cu multa sanatate, bucurii si impliniri !
La multi ani !

cristina spunea...

Multumesc!