marți, 30 aprilie 2019

Semn de ochiuri

Ca nu stiu cum sa-i spun. M-am luat dupa "semn de carte", ca el iti indica unde ai ramas.
Aveam de marcat un grup de ochiuri, care nu se "anuntau" singure, asa ca le-am pus inainte un ... ceva:
Cum pe acest ceva il intalneam la fiecare rand si nu-mi facea mare placere sa-l vad, m-am gandit sa-l inlocuiesc cu altceva, mai frumos. Bine, dar cu ce? Asa ca m-am gandit si am intrat in trusa de margelit, unde am explorat si am ales ceva ce s-ar fi pretat la asa ceva. Si iata ce-a iesit: 
Mie mi se pare ceva mai dragut decat cel de dinainte, nu? Acum imi face placere sa ma intalnesc la fiecare rand cu inteleapta asta.

3 comentarii:

Zuzu spunea...

Ambele imi plac.

Ella spunea...

E drăguț! Cred ca ii mai poti zice marcator. "Stitch marker" ii zice in engleza.
Să ai spor și sa ne arăți si ce lucrezi! Pupici!

ghemulet spunea...

E drafut foc..o sa fur ideea cu margica..Am si eu stitch markere facute..unul cu un fluture si unul cu o foarfeca..Mult mai draguti intr.adevar ❤