miercuri, 26 februarie 2014

Sal crosetat



Aceasta este o fotografie prelucrata prost de mine in Picasa. A inceput sa ma amuze genul asta de activitate, cu toate ca nu imi iese mare lucru.
Fotografia este a unei parti din noul obiect terminat recent. Este vorba de un sal. El se numeste in literatura de specialitate pe Ravelry (am uitat ca asta nu este activitate intelectuala) South Bay Shawl. Daca veti cauta, veti gasi si schema de realizare, gratuita.
Mai departe, urmeaza alte fotografii ale acestuia, prelucrate mai mult sau mai putin, la care nu voi mai comenta nimic pentru ca, nu-i asa, ce-ar mai fi de comentat?
Este facut dintr-un fir de mohair in degrade, Alize Angora Gold. 100 g de fir masoara 550 m. Se lucreaza frumos, dar daca ai gresit si trebuie sa desiri, e nenorocire, din cauza pufului care se innoada in timpul lucrului. Asadar, daca va apucati de lucru din el, fiti cu ochii in 4, sa nu gresiti.

Pentru ca mi-a fost ceruta schema si mi-am dat seama ca nu toata lumea are cont pe Ravelry, fiind o schema gratuita (la origine am vazut ca e de pe http://www.lionbrand.com/patterns/90489AD.html?ss= ), o public si eu:

6 comentarii:

Ella spunea...

E foarte frumos!

martamag spunea...

E foarte drăguţ! Seara cînd stai la un lucru de mînă şi nu e prea cald...Eu am încălzire pe lemne şi dacă uit să pun lemne se răceşte puţin.

Catrinel spunea...

Este foarte fain.
Mie imi place acest fir foarte mult chiar daca la desfacut e cosmar. Daca nu lucrezi foarte strans cu un pic de atentie reusesti pana la urma sa desfaci.

Maria spunea...

Imi place salul mult de tot.
Firele astea pufoase sunt un chin la desfacut, partea buna e ca daca iti scapa un fir de pe andrea ai sanse mari sa-l recuperezi fara dezastre :)

Gabriela spunea...

E foarte frumos! Am unul cu acelasi model, doar ca e alb, din mohair, si imi place iarna sa il infasor ca pe o broboada! E salul de viscol!

Unknown spunea...

Este foarte frumos!Imi puteti da o schema ,va rog frumos,dupa care ati lucrat?