luni, 24 februarie 2014

Suport de pahar (coaster) crosetat

Am vazut pe Pinterest un coaster (iar am probleme cu traducerea) crosetat si am facut brusc o pasiune pentru el.
Cum Anabelia, pe site-ul pe care ne trimite Pinterest-ul, ne da si schema, m-am apucat sa-l fac si eu. Ea cred ca le-a lucrat dintr-un bumbac superb, insa eu l-am facut din niste resturi de fire, iar marginea din mohairul de care va vorbeam in postarea anterioara. In sfarsit, am terminat acest fir definitiv! :)))
Prima poza e prelucrata in Picassa, din amuzament, nu pentru ca m-as pricepe :))
In cana e noua mea pasiune, ness 3 in 1, cu frisca din tub deasupra. Toxic, nesanatos, decadent, dar mama mama cat de bun!
O sa pun acum la rand restul de poze, fara comentarii, caci nu prea e mare lucru de comentat la acest suport, pe care o sa-l mai fac in diverse combinatii de-a lungul timpului, ca tare imi mai place.
O sa inchei spunandu-i Anabeliei un mare multumesc: Thank you, Anabelia!

9 comentarii:

Catrinel spunea...

Numai idei minunate îmi dai! Săru' mâna! :D Mulţumesc că ne zici de unde să luăm schema! Coasterele tale arată super!
Şi eu beau 3 în 1 cu toate că ştiu că-i o ... porcărie. Ups! Acum însă beau cicoare cu 30% ness şi cu lapte. Amestecul de cicoare şi ness e foarte fain şi nu sesizez alt gust decât al nessului.

cristina spunea...

catrinel, dar cicoarea de unde o iei?
daca am posibilitatea sa pun sursa schemelor, sau doar schemele, o fac, mi se pare mai corect decat sa-mi asum niste merite care nu-mi apartin.

Catrinel spunea...

Soacra mea o ia de la unul din magazinele astea gen Lidle... nu stiu de la care... Sigur gasesti la orice plafar cafea de cicoare. Da cautare pe google sa vezi cum arata.

ghemulet spunea...

Si eu am facut coastere si ama vut acum cateva saptamani un fel de febra a lor..Insa modelul acesta este foarte frumos si finut.Imi place mult

martamag spunea...

Frumoase danteluţe. Îmi place marginea colorată, este veselă! Felicitări pentru realizare!

cristina spunea...

ghemulet, din ce le-ai facut? si ce modele?

marta, si eu tot pentru margine am ales acest model :) multumesc!

CCristinaC spunea...

Frumos tare a iesit, chiar daca nu e din bumbac. Are tinuta. Important e sa fie si colorat. :) Felicitari!

cristina spunea...

cristina, da, culoarea m-a atras si pe mine, adica faptul ca-i pot face acea margine colorata.

Anabelia Craft Design spunea...

Wonderful, wonderful, wonderful, your coasters are wonderful! And I'm happy to be useful for you. Greetings!