vineri, 21 februarie 2014

Shawlette

Anul trecut mi-am propus sa termin firele disparate pe care le aveam prin casa. Din cea mai mare parte a lor am facut niste huse pentru pernutele de la scaune.
Cu toate ca m-am straduit, tot imi mai ramasese un fir de mohair dintr-un roz-ciclam-turbat, pufos, cu luciu si niste puncte divers colorate prin el, pe care cred ca l-am achizitionat imediat dupa revolutie, de la turci.
Cum nu ma vedeam purtand in lume ceva facut din el, m-am gandit sa-mi fac ceva de purtat prin casa. Ce? Un mic sal de pus pe umeri, caci mie spatele, sus la gat si intre omoplati, mi-e rece mereu. Zis si facut. Initial am ales eu un model ...
... dar in final nu m-am mai tinut de el, din plictiseala.
Mi-a iesit, una peste alta, salutul asta:
Sincera sa fiu, n-o fi el cel mai aratos din lume, dar de cand l-am terminat nu m-am mai despartit de el. E calduros si comod la purtat, nu ma incurca la miscari. Am o problema, insa. Nu stiu cum sa-i spun. In engleza se numeste ca in titlu, dar nu stiu cum s-ar traduce. Aveti vreo sugestie?

10 comentarii:

Catrinel spunea...

Chiar că e făinuc tare. Dacă nu te încurcă la mişcări e perfect. Pe mine mă enervează şalurile uneori tocmai din acest motiv.
Ai manechin de croitorie... ce faaain!

simf spunea...

io cred ca se traduce prin pincșal :D

cristina spunea...

Catrinel, am, am dat o gramada de bani pe el anul trecut, un efort financiar mare am facut si acum zace prin casa, folosit cand si cand pe post de model pt poze. am fost tare nechibzuita cand l-am luat ...

simona, pincsal suna bine, dar nu stiu daca o sa tin minte :))

simf spunea...

pai e simplu - e sal, ca doar n-o fi ciorap, si e pink, viata in roz, chestii ,aspiratii. deci e de doua ori de bine: 1, ca tine de cald, 2 - ca-i vesel si roz-ciclam/magenta.

viata in roz si calda

cristina spunea...

sal curativ :))
ce tare!

ghemulet spunea...

Ce bine ca ai gasit intrebuintare firelor.Imi place ca din pozele tale..se vede ca esti inconjurata in casa de lucruri facute de tine..Este atat de frumos.
O zi frumoasa draga mea.

cristina spunea...

ghemulet, nu prea fac lucruri pe care sa nu le folosesc. cand ma apuc de ceva trebuie sa-i stiu utilitatea. e adevarat ca uneori le mai fac si numai pt ca-mi plac, dar candva o sa le gasesc si lor un loc.
o zi faina si tie!

Valentina spunea...

Eu l-as numi şăluc, ca un sal mai mic. Mie imi place culoarea lui, ma bine-dispune, iar daca mai tine si de cald, atunci scopul e atins.

Ce frumos ca ai manechin! Vad si o jacheta in lucru, abi astept s-o ne+o arati in varianta finala.

Catrinel spunea...

Şi eu mi-am dorit şi încă îmi doresc un astfel de manechin, dar faptul că este cam scump mă împiedică să îl cumpăr. Chiar ieri mă chinuiam să fac ceva pe măsura mea şi m-au apucat bâzdâcii de la atâta dezbrăcat şi îmbrăcat pentru probe şi măsuri....

cristina spunea...

valentina, jacheta e marele meu of. am inceput-o cu muuuult timp in urma si pur si simplu ceva ma impiedica sa o termin. nu stiu ce sa ma fac cu ea.

catrinel, cand vei vrea sa-ti iei manechin din asta, sa te gandesti de o mie de ori. nu prea merita, decat daca iti faci tie des lucruri pe care trebuie sa le probezi. eu am stat mult in cumpana ce masura sa-mi cumpar. S mi-am luat, dar mi se potriveste numai mie, la limita maxima. M mi-ar fi fost mie prea mare ...